-->

Sunday 27 May 2012

Hai .

aku setjuu betul dengan gambar kat atas ni .

Annyeong ! okay . hari ni aku nak rasmikan tutorial blog aku . ewah . garau lah . aku sebenarnya nak buat introduction blog ni . aku dah lama nak buat tutorial . pikir punya pikir , memang setuju nak buat . so, blog nilah hasilnya . k . aku tahu buruk . erm , memang tutorial dan freebies aku tak banyak but aku akan update dari semasa ke semasa . by the way ,blog ni khas untuk tutorial sahaja ! 

aku ada buat sedikit freebies . haram sesekali re-shared freebies aku ! kalau nak re-shared pon , tolong credit k . eh sebelum tu ask for my permission . kalau aku rajin aku akan tambah lagi freebies section tu . kalau nak ambik tolong lah comment . mintak tolong sangat dan kalau nak amik tu , korang mesti follow aku . aku buat semua freebies tu untuk followers aku je . hurm lastly , enjoy ! hikhok

Thats all i guess . Assalamualaikum .

|| Terima Kasih ||

No comments:

Post a Comment