-->

Sunday 27 May 2012

No Title .


Assalamualaikum.

Annyeong ! hehe . apa khabar korang ? sihat ? harap korang sihat . aku pasti semua sihat sebab holiday dah start ken ken ken . hikhok . entry ni actually takde motif apa-apa pon . aku boring sangat ni . hahaha . homework belambak . semuanya kena buat nota . geez . malas . hurm . memang malas akan menguasai kita bila kita mula online kan? aku tahu . tapi aku tak boleh berhenti online . ketagih -.- haha . 

aih . boring sangat ni . aku sebenarnya nak buat sedikit freebies untuk kalian kalian semua . ewah . hahaha . but , desktop ni takde photoshop CS3 just ada photoshop 0.7 . eh , photoshop 7.0 ni photoshop apa ? aku pon tak tahu . tapi aku rasa yang tu versi lama kot , sebab dia tak ada banyak feature . eh feature ke ? apa-apalah . tak tahu nak cakap macamana . memang tak best guna photoshop 0.7 ni . aku nak buat clipping mask tapi takde kt ps 0.7 ni , terpaksa la aku guna eraser . haha . nilah hasil header yang aku buat .
k . buruk :3

 walau macamana pon kena guna photoshop cs3 jugak . erm . kalau aku bukak photoshop cs3 di lappy selalu keluar pop up window stop working pastu ps tertutup sendiri . kenapa ek ? . aih memang sakit . jadinya aku terpaksa bukak desktop satu lagi . haha . kesian . 

Untill here i guess . Bye . Assalamualaikum :D


|| Terima Kasih ||

No comments:

Post a Comment